josefinolovisa

Otursvecka så det är sjuuuuuuuuuukt

Kategori: Lovisa

Kändes som att Josef bröt bloggens tystnad och skrev ett inlägg. BRA INITIATIV!!!
Denna vecka har bara varit otur, nästan rätt igenom. Men jag lever, kämpar på och den börjar närma sig sitt slut! Jag har varit utan min finaste  i över en vecka och jag börjar inse att han faktiskt inte är min längre. Tråkigt men det är så verkligheten är och jag tror att han steker vidare i Borås, som den kung han är. Världens snyggaste helt enkelt.
Josef har varit sjuk de två senaste dagarna och jag har därför ingen mölkompis på lunchen. Bor man inte i Göteborg så vet man kanske inte vad mölkompis är och det skiter jag i. Veckan har varit dum mot mig och därför är jag lite dum tillbaka. BUZIKT! Idag var Böke täckt av snö, ja SNÖ(!) när jag kom dit. Bölade på riktigt (grät), nästan i alla fall.
Nu vet ni att jag lever och det känns väl bra ellOr?
PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: