josefinolovisa

snällt inlägg med massa inte så viktigt information

Kategori: Josefin

Nu börjar folk bli upprörda över att jag inte bloggar så kände att jag fick skriva lite, snäll som jag är. Ellor?
Livet är som det är och för tillfället är det faktiskt mer än okej.

Har världens finaste häst, underbara vänner på Böke, snälla föräldrar och det är sol ute. Sol gör en verkligen gladare än gladast. Något som får studen inom mig att känna sig lite stolt är att jag har fått MVG på två prov och en inlämning. Att det provet var matte kom lite som en chock men typ världens bästa känsla då jag inte riktigt hämtat mig sen jag fick IG på nationella proven i femman.. Buhuh.

Håller även på att plugga (hehe, nä det gör jag inte men ska börja) och köra för att ett körkort ska vara i min hand helst några dagar efter min födelsedag. Gjorde nyss ett prov precis som det som kommer på teorin, och utan att ha pluggat något fick jag 51 rätt och 52 är godkänt. BRA.

För er som vill veta hur det är med hästen kan ni läsa här. Sessis mår bra, hon har börjat rulla sig i hagen igen. Mindre kul för mig men härligt för henne. Idag fick hon stå och sola 1 timme på spolplattan, schtecker som hon är. Vi har även tävlat, förra helgen. Felfria i 90 och rev sista i grunden i 1 m, nöjd med oss både eftersom det var vår debut i 1 m och första tävlingen för säsongen. Nu är vi taggade till på lördag då vi ska till Sydslätten och hoppa samma klasser.

Nu ska jag ta med mig Insalala på en powerwalk runt Genarp.
TACK O HEJ, och lovar att blogga mer i fortsättningen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: