josefinolovisa

Tomt

Kategori: Lovisa

Drumlin Lad
2001
Imp Irland
Ägare: Lovisa Hansson

Har inte fattat det riktigt ännu, det kommer kanske ett bakslag om några dagar. Min allra bästa kompis är nu längre inte min på pappret. Lad besiktigades igår och familjen åkte ner med transporten från Borås för att ta med honom hem. Min fina ponny åkte ifrån mig, något av det jobbigaste jag gjort i mitt liv. Jag kommer sakna honom, något enormt. Han fanns alltid där och det var så skönt att veta vad man hade. En riktig kung som jag var stolt över 24 timmar om dygnet alla dagar året om. Men nu är han inte min längre, nu är han Ebbas. Jag önskar henne all lycka med min guldklimp och jag tror att han får det super hos henne!
Tack för allt fina älskade du, ingen kommer någonsin att ta din plats.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: