josefinolovisa

dålig dagenslista på dålig dag

Kategori: Josefin

Dagens låt: någon jag hörde på NRJ, bara konstig...
Dagens klädsel: ridbyxor, tröja strumpor och sånt där normalt som alla har på sig. 
Dagens frisyr: uppsatt. ful, dålig hårdag som oftast.
Dagens make upSMINK: ingeeeet
Dagens dricka: vatten
Dagens mat: pannkakor, och.det.var.sjukt.gott.
Dagens godis: ingeeeet
Dagens film: ingen än, men sugen på att se... hm Dear John kanske hehe
Dagens tidning: Ridsport får det bli fast det var igår
Dagens vän: ingen HAHA
Dagens person: ingen, känt mig väldigt alone idag alltså. men det var skönt
Dagens vill ha: inga skolarbeten
Dagens saknad: sol
Dagens köp: inget
Dagens bästa: att jag ska ut och springa snart, SKÖNT (favorit i repris)
Dagens sämsta: mina humörsvängningar (hahehe)
Dagens internetsida: www.klockren.nu
Dagens beroende: inget
Dagens roligaste: har typ inte skrattat alls idag, brukar aldrig hända. sämst dag.
Dagens blogg: ingen

Kommentarer

  • jessie säger:

    Du skrattade med mig om du inte kommer ihåg det...................... & nu blir jag lide ledsen när du skriver såhäääär. bajs josefin.

    2012-05-06 | 08:50:47
    Bloggadress: http://www.jessieswe.wordpress.com

Kommentera inlägget här: