josefinolovisa

Inget internet.

Kategori: Lovisa

Blir seriöst deprimerad när internet inte fungerar här hemma...! Bloggar från min mobil nu, den sviker minsann aldrig. Idag hade den pyttelite batteri när jag satte mig på bussen på väg hem. Den höll hela vägen till jag satte nyckeln i låset hemma. MUMS!

Idag har Maya ridit Mackan! Det är alltså hon som har haft Mackan sen han var liten! :) Jättekul att träffa henne och Amanda var snäll och lånade ut Jacky så vi kunde rida ut en runda tillsammans!

Jag och Amande har också varit i Norrskog och byggt hage idag, starka tjajor är vi!! Imorgon ska vi skritta dit hästarna så dem får beta en timme medan vi fikar! Josefin och Sessan ska också med, MYYYYS! Nu ska jag kolla på TV (för ovanlighetens skull) eftersom jag inte kan sitta vid datorn och därför heller inte plugga. Wiiiiiie

Bild från skogen för några veckor sen, Josefin och Sessan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: