josefinolovisa

Alltså detta lovet har ju gått fort...?

Kategori:

Haha kaos men jag har njutit så mycket jag kunnat! Är trött (haha) men glad över att jag har min fina Amanda och två fina killar som gör mig glad varje dag! (Mackan och Fuxen för att ingen ska missförstå mig...) 
 
Idag var jag ute i skogen på Mackan med Amanda och hennes söta Charlie. Hästarna var busiga och fick därför busa ordentligt! Kul för dem att få galoppera av sig ibland! Nu är han inpackad med linimentet och paddar, allt för min kungliga Mackomaaaan ❤ Det är så skönt att vara med Amanda! Min fina fina älskade CC❤ Hon är liksom alltid som hon är, ändrar sig inte och det är så underbart!
 
 
Fuxen gick i ridhuset och han var också fin idag! Ett litet pass eftersom han fick gå ordentligt igår! Han ska nog få komma ut en runda i helgen, och en vilodag behöver han också snart..! Tror båda ska få vila på söndag, men vi får se hur det blir! Känns som bloggen blir lite av en träningsblogg för mina pannis men ja, vill ni se något annat får ni helt enkelt kommentera! Skriv vad ni vill läsa om!
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: