josefinolovisa

Farmor 80!!!!

Kategori: Lovisa

Idag har jag vaknat, hämtat massa morötter till hästarna som jag fick av han som jag jobbar hos, kollat film, duschat, firat älskade farmor 80(!!!!!) år på restaurang med hela släkten, lämnat Misseman hos Göööööd, kollat solsidan och nu bloggar jag. Min dag kortfattat så att ni vet vad jag hittat på! Har alltså inte varit i stallet idag, hästarna har fått välförtjänt vilodag! Igår var jag dock JÄTTEFLITIG och putsade bådas saker (allt!!!) så imorgon när jag kommer har jag bara rena saker att handskas med (haha)

Funderar på vad jag ska göra nu, räkna mina sex mattetal som jag har till på onsdag eller bara chilla och se en film till kanske? Det sistnämnda känns mer najs och jag tror faktiskt att det blir så! Imorgon är det skola igen efter ett lov som typ sprungit iväg. Har haft några dagar när jag kunnat chilla lite så jag tror jag är fit for fight igen för denna terminen som hitintills verkar ha varit en satsartermin trots flummig satsning. Ingen som fattar men det gör jag inte själv heller. Nu för tiden så bara gör jag saker utan att tänka av rena farten och det är ju positivt ibland. Nä, nu ska jag befria er från mina djupa(?) tankar en söndagskväll som denna. Tjingeling!

Förresten! Imorgon börjar mitt nyttiga liv PÅ RIKTIGT! Tänkte först ha denna veckan men tyckte då snabbt synd om mig själv när det var lov och allt! Känns bra att skriva det för då känner man liksom sig extra busig om man bryter det. Nä, nu får jag sluta snacka massa strunt.

PUSSHAIIJ

Bild på fina Fuxen! ❤Väntar på bilderna på bästa Mackiii också! ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: