josefinolovisa

Fast nä

Kategori: Lovisa

Blev inte så mycket mer bloggande på finaste bloggen. Hehe busiga tjajor men ni gillar oss ändå :)

Nu ska jag gå ner till mammas bil (!!!!!) och köra (!!!!!!!) till skolan. Känns bara konstigt att jag kan det liksom... Och ja, jag har fått chorkort (körkort). Vet inte om jag skrivit det här tidigare men tror att ingen missade det på fb.

Mackan är finast i världen och jag har en tävling kvar på ponny i hela mitt liv. Alltså shit, bara helt sjukt och jag vill typ böla över det.
Fuxen har också varit duktig den senaste tiden men igår var han ickeee lika fin :( Men han gottgör säkert mig idag.

Har ett saftigt (hahaha) religionsprov idag också. Inte så jeeeettekul men tror kanske jag överlever i alla fall. En annan viktig sak som jag tycker ni orde bli normerade om är att våra fina polacker har flyttat från Bökelöke. Vi hann liksom inte ens ha en avskedsfest. Ledsenchey.se

PussPuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: