josefinolovisa

sikta mot stjärnorna

Kategori: Josefin

Idag har jag för första gången på några veckor (orkar inte räkna) galopperat på min älskade Sessa. Började igångsättningen i söndags, eftersom hon var ohalt på återbesöket i fredags. GLADA FLICKOR, var vi då och nu blir Sessan omskött som den prinsessa hon är. Inpaketerad i back on track och mysiga täcken, masserad med liniment och med massor av hö står hon nu och möjser i boxen på Böke.

Eftersom Sessan nu är på G gjorde jag en igångsättning på mig själv också, har inte sprungit sen innan körtelfebern och mina ständiga förkylningar men nu jevlar. Har varit ute på töntiga powerwalker nästan varje dag och igår sprang jag, I loveee it.

Alltså, uppryck och nystart på både Sessan och mig själv. Till våren ska vi vara fit for fight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: