josefinolovisa

Var lite positiv <3

Kategori: Josefin

^ tips från coachen här ovan.
Idag har jag frusit, känns att det är en ny istid på väg när man knappt blir svettig längre när man rider (fräscht).

Spenderat min dag på Böke som vanligt. Haft hoppträning/markarbete på Charming Boy (som inte kan hjälpa att han blivit döpt till det där töntiga namnet). Han skötte sig bra, eller bättre idag, duktig häst med små öron. Efter det red jag Sässigirl som är som hon brukar vara, blablablabla. Orkar inte skriva inlägg om att jag har och sen har jag osvosv men har faktiskt inte något roligare att skriva idag. ELLER JO, kan berätta om en frrrruktansvärd upplevelse som hände mig idag. Jag fick liniment i ögat, döda mig säger jag bara. Trodde jag skulle bli blind ett tag men SOM TUR VAR har jag synen i behåll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: