josefinolovisa

You've got that ONE thing

Kategori: Lovisa

Hej bloggläsisar!

Allt bra med er? Jag mår toppen och har idag gjort en "fusk"- hästskötarexamen i skolan. Lite kul och sen så är ju vår klass bara underbar! Haha kan alltid skratta med alla! (: Tänkte på det igår, kommer ALDRIG någonsin i hela mitt liv gå på Böke en september eller oktober. Alltså skulle kunna gråta av bara tanken....

Har ridit min älskade Macki idag och han var ju a-a-a-a-amazing som vanligt. Mamma är där ute nu och rider Fuxen. Får ju låta MuHrre rida ibland! Jag själv ska nu springa en runda och sen väntar lite matte på mig. Rätt så mysigt om jag får säga det själv. Bloggar kanske kanske mer ikväll. Den som lever får se...

Och djuret: Du ville ha "vad man kan göra på böke del 4?" Ska bli! Puss på dig jurri

Kommentarer


Kommentera inlägget här: