josefinolovisa

Don’t you worry child, heaven’s got a plan for you

Kategori: Lovisa

Sitter på bussen och har endast en fungerande hörlur... Ni som varit med om detta kan ju bara hålla med om att det är störigt, eller hur...?

Har haft körlektion som gick 97 % bra, 3 % dåligt. Haha så sa körläraren i alla fall :) Nä, men gjorde tre småfel annars gick det braaa! Nu ska jag ut till mina fina killar! Ni kan förvänta er fina bilder på dem typ imorgon! Emma och Amanda i min klass fotade nämligen dem i måndags när jag hade stylat dem riktigt fina! Snyggingar är vad dom är!!

Mackan ska få gå en runda i skogen och jag hoppas innerligt att någon är sugen på att följa med på vår mysrunda..! Annars får vi mysa själv helt enkelt! Vet inte riktigt vad Fuxen ska göra idag? Han får nog också gå i skogen! Han har varit JÄÄTTEFIN de senaste dagarna! Duktig paaaanni även fast han är en heeest..!

Mackiiii var och tävlade i söndags i Flyinge! Regional 105 &110. Gick jättebra och han var ju helt underbar som alltid!❤ (för en som inte har iPhone eller iPad så kan jag berätta att jag avslutade förra meningen med ett rött hjärta. Jag tror inte det syns på andra datorer eller mobiler...) Vi gick nolla i grunden i 110 och många pussar och klappar till bästa panniiii!

Nä vet ni kära bloggläsare? Nu ska jag fortsätta åka buss och lyssna på musik med mina dumma hörlurar och ändå njuta av livet! Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: