josefinolovisa

En jävlig morgon och en underbar eftermiddag

Kategori: Lovisa

Ungefär så kan man beskriva min dag. Fyfan för imorse, ville nästan åka hem och bara sova. ÅHHH så arg/ledsen jag var...
 
Sen var det stalltjänst och mina tre fina flickor är bara bäst som alltid gör mig glad. tack för att ni finns tjajor, bäst är ni! ♥ Dagen har rullat på och nu på eftermiddagen var det hoppträning och jag hoppade min bästa Toast! Vår första riktiga hoppträning på typ, hmmmm, fyra månader. Alltså han var SUPER och det känns som allt sitter. Vi känns faktiskt som ett riktigt team nu och idag hoppade vi med massa omhoppningssvängar och där äger ju Mackii :) Han svänger åt mig när jag tänker. Gal1!!
 
Fuxen fick gå en runda i Norrskog och han var glad och PIGG. Kul att han uppskattade det i alla fall. Nu har jag pluggat lite körkortsteori och känner mig förtjänt av en paus. Hehehehe busiKt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: