josefinolovisa

Finful onsdag såhär i oktober

Kategori: Lovisa

Hej blogggggggeman!
 
Idag har vi pluggat matte C och varit glada över att vi inte ska ha något prov på det nästa vecka. Jag själv har också funderat över hur man ska berätta om Guds existens för buddistiska munkar. Kan bli svårt men jag ser glad ut så fixar det sig. Sen har vi räddat varandra på HLR (hjärt-och lungräddning för er som inte förstod min PROiga förkortning) och det var kul. Har skrittat på min fina PIGGA Macka och försökt på tag på Fuxen men inte lyckats. Varit lite sur på honom och gett upp. Det är min dag i helhet. Kan också tillägga att jag cyklade som en galning imorse för att hinna till bussen och att jag ikväll har dejtat min vän Du och jag i trafiken. 
 

Ikväll är det bonde söker fru och det är bäst så jag är glad. Imorgon är det hoppning och jag är glad för det med. Just det! För er som är intresserade så kan jag berätta att Mackis gick dressyrlektion igår och det var helt sjukt så fin han var!!! PUSS på min Mackiii♥
Foto: Emma Skytte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: