josefinolovisa

It's like you're the other half of me

Kategori: Lovisa

 
Var en kort dag i skolan, hade en lektion som dessutom slutade en halvtimme tidigare än vad den skulle... Började klockan tio och hade alltså sovmorgon men sov inte utan var i stallet som vanligt haha. Fixade då fint till lilla Mackiiii och städade hans box! Jag red också Fuxen! Mackan fick en välförtjänt vilodag idag precis enligt hans schema :) Han gick igårkväll i ridhuset och jag berättade ju för er om min extremtjättetråkiga dag och jag kan säga att allt vände när jag fick rida på min Macka. FINA ponny, helt gal1 hur fin en ponny kan vara... 
 
Fuxen skötte sig i alla fall bra idag och båda var nöjda när vi avslutade. Har harft körlektion nu i eftermiddag och sen gick jag ner till mormor (haha dom bor numera en våning ner...) och fick varm choklad. Älskar min mormor och morfar, riktigt coola alltså! 
 
Jag kan dessutom sova gott inatt eftersom jag frågade om Jossan och/eller Djuret kunde byta täcka på min guldklimp och han sover alltså också gott. Allt är alltså bra med mig idag och jag hoppas det är det med er också! Nu ska jag ringa mitt djur, saknar henne! 
PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: