josefinolovisa

Stalltjänst med floooow

Kategori:

Imorse ringde klockan halv sex. Stalltjänst och bussen gick halv sju. MUMS..
Gick i alla fall riktigt bra och vi var klara klockan tio (!!) och då åt vi i typ en timme hahah. Fixade till mina två killar och red Fuxen på rasten. Han var fin idag och vi båda var nöjda :)
 
Macki skulle få vila idag för han har gått hela veckan så han pussade jag mest på plus att han fick storstädat i boxen. MYYYYS! Älskar att göra fint till macki, mår seriöst bra av det !! Tog bussen hem också och hade ett riktigt flow. Första bussen var sen så trodde jag skulle missa andra... Det visar sig att den också är sen så hoppar på den och bara gliiiider hem haha! 
 
Just det! Jag såg igår att jag också fått MVG på religionsuppgiften! Blev jätteglad men inga tårar för mig... Men vi alla vet ju hur känslig vår Jossi är, gråter när hon åker buss på vintern... Vågade inte skriva det här men nu hade hon gjort det så då vågade jag med haha! Kanske är en satsartermin trots allt Jossan...? 
 
PUSS
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: