josefinolovisa

Tänkte ge fina bloggen ett inlägg till såhär på 2-årsdagen!

Kategori: Lovisa

Hej bloggi! Grattis igen!

Nu är det lov och det är skönt. Denna terminen har varit lite kaos i mitt huvud men ändå så har det gått bra för mig i skolan! Kanske hade fel om att min rediga satsartermin kommer först nästa år. Känns lite som den redan börjat och det är ju bara positivt!

Mackan lever verkligen livet och han är nyklippt och fin! (lite randig men det lägger sig!) Han var ju lite trött en vecka för typ två veckor sen men pälssättning tar på pannisar och jag lät honom ta det lite lugnare! Han var inte övertrött men lite trött för att vara min piggelinis. Nu när han satt klart päls och jag klippt honom igen kan jag lova er att han är aningen galen... Haha älskade buse!
Igår var det hoppträning och jag ville nästan gråta fin han var! Alltså SÅ lydig och fin! Hoppade som en gummiboll typ :)

Idag skulle jag skritta ut på långa tyglar hade jag tänkt så han skulle få sträcka på sig lite. Det gick inte som jag tänkt mig eftersom han var överladdad och typ som en tickande bomb att sitta på! Märkte det redan är jag tog in honom när han taktade hela vägen in... Jag fick i alla fall sitta så stilla jag kunde och inte nudda honom med benen för då studsade han runt massor! Kunde inget annat än att skratta, min buuuuse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: