josefinolovisa

tråkigastedagenpålänge.se

Kategori: JosefinoLovisa

Åhhhh så tråkigt allt är idag, helt galet... Tur jag ska få komma ut till stallet om en stund i alla fall så jag blir lite gladare i alla fall. Tänk om man bodde på gård, då hade dessa dagar aldrig funnits. Saknar Mackan och han ska få gå en liten runda med hack idag. Det orkar han nog eftersom han bara gick en liten LB igår. Vi fick tyvärr ett ner, slarv fån båda två... Kom på en båge och han landade i fel galopp. Jag struntade i att byta eftersom han låg på så pass mycket så blev jag lite stressad och tog inte tid på mig att göra ett byta som jag borde. Det resulterade i att Macki inte lyfte ena frambenet tillräckligt och bommen petades ner. Tråkigt men han var verkligen fräsch och pigg så det kändes bra! Hörs kanske senare lilla bloggeman. hahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: