josefinolovisa

Vet ni vad jag ska göra nu?

Kategori: Lovisa

Sova i mitt nya rum. Eller nya och nya men har i alla fall möblerat om och det bliev sååå mysigt. Glad CHEY! :)
 
Idag har jag gjort klart två stora arbeten och jag känner mig duktig. Har alltså inte så mycket att plugga i veckan!
 
Har också varit i stallet och tagit hand om finaste Mackiii som fick en välförtjänt skrittrunda! Han var gladis och jag också! Såg på mitt protokoll från dressyren att jag först hade fått en nia på min sits också! Men den var överstruken så det blev en åtta men ändå glad!! Åhh fina Mackan♥
 
 
Nu ska jag sova! Imorgon är det skolfoto och jag är inte så värst taggad. Verkar som ingen annan heller är det men nu kör vi ändå! 
PUSSPUSS
Gud vad många !!!!! det blev i detta inlägg! Men det är väl ball eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: