josefinolovisa

viktig lista!

Kategori: Josefin

Namn: Josefin Johannisson
Ålder: artoooon år
Längd: gissar på 172 tiiep
Sko-storlek: 39 - 40
Bor: Genarp <333
Gör just nu: Lyssnar på Johnossi <333
 
Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: att jag är ambitiös, att jag är bra på att lyssna oftast, att jag skrattar ofta
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: att jag är för inåtvänd ibland (haha, låter cepe...), att jag inte tror på mig själv, hahaaa alltså hatar såna här frågor.. men tredje saken att jag är lite mesig ibland
Vad är du rädd för: mörker, har dock blivit mycket bättre!! tur det

Det roligaste jobbet du haft/har: Jobbet på Kakans var skojjjj

Har du körkort och egen bil: JA OH TACK KÄRA GUD (mamma och pappa)

När grät du senast: hm minns ej
Vem åkte du bil med sist: Aleballe
Vem åt du mat med sist: mamma, pappa, jonte och aleee
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: typ ridlärare?

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: när jag fick manni och när jag fick sessan är väl dem ''största'' men det finns massa saker juu!
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: massor här också. men typ de gånger man blivit sviken osv.

Vad finns alltid i din handväska: haha handväska... men typ plånbok, nycklar, böcker, kalender, spån, näsdukar, vattenflaska blabla med andra ord väger min väska 10 ton

Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken? tråkiggg svart, vill säga vitt men då ser man blekis ut.

Har du varit utomlands någon gång: japp

Vilken plats var finast: Danmark såklart

Största stad/städer du varit i: haha.. typ stockholm?

 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: neveeer
Rökt: VERKLIGEN INTE
Snusat: ööh nä
Druckit: japp, men verkligen aldrig alkohol....
Har du piercing eller tatuering: nää inte ens hål i öronen heheee

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: faller aldrig pladask haha (står stadigt). men typ gullig, ROLIG, lite korkad men ändå smart (haha), ha bra självförtroende, lång och inte tjock. ej piercingar eller tatueringar och absolut ingen rökare. +++ måste vara sportig (töntigt ord)

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: livet på landet <3

Hamburgare eller pizza: hmmm, hästhamburgare
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller Öl: självklart viiiiin
Charter- eller skidsemester: skidsemester!!!!!!
Sverige eller Utlandet: sverige
Hockey eller fotboll: haha spela roll typ
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: kvittar, DOCK EJ GINGERS (överlåter dom till djuret!)
Sommar eller vinter: summer

Vår eller höst: vår tror jag ändå
Bil eller buss: BIIIIIIILEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: