josefinolovisa

Hon var den som alltid sprang fram och tillbaka, tycktes aldrig finna någon ro.

Kategori: Lovisa

Tänkte berätta något så kul som att min finaste älskling placerade sig tvåa bland dom stora i helgen IGEN :) Fast denna gången var de fälttävlan och han bara leker runt. 70,5 procent i dressyren, felfri hoppning och felfri terräng. ELIIIIIIIT
 
Vill ni se en bild? Dum fråga, de är ju liksom självKLARRE
 
Var på Bökis tidigt idag och fixade allt så är hemma nu. Satt på balkongen innan och stekte lite fast jag ljög lite där för de blåste lite kallt så jag frös faktiskt. Sorgligt men jag är glad ändå får nu ska jag ut och powerwalka med min fina mammut. Fick min födelsedagspresent idag av mina älskade tjajor och de var bland annat :
PÄRON SÅKLART! Helt underbart :)
 
Haha hittade massa kul bilder i min mobil nu när jag kopplade den till datan men hade kunnat lägga upp så många så de hade blivit synd om er :) Så ni ska få slippa mig nu! Pussssssssssss
 
Fast nä, måste ju berätta att älskade Fuxeman är såld. Han hamnade i Helsingborg och de känns bra, han är så fiiiin ♥
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej Lovisa! Det var min kompis som köpte fuxen och han har och kommer få det bra med mycket kärlek och mat :)

    2013-04-20 | 11:13:10

Kommentera inlägget här: