josefinolovisa

jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig

Kategori: Lovisa

HEEELG och det gillas starkt! Har varit en vecka med mycket plugg och seriöst studande. Igår sov jag och min finaste bloggvän i Sandåkra och vi pluggade som bara två pack kan tillsammans. Två prov idag och ett i onsdags. Än så länge lever jag och det kommer heller inte bli någon ändring på det. Mitt liv är KBK och det är bra att vara KBK. (Känns som jag måste förklara lite för vissa förstår nog kanske inte alltid vad vi menar med allt vi skriver.) haha...
 
Hur man börjar sin helg på bästa sätt kan jag berätta för er för det gjorde jag idag.
Man behöver följande: 
  • En Macka (VÄRLDENS BÄSTA, UNDERBARA, FINASTE ponny♥)
  • Godkänt väder
  • Skog
  • Bra sällskap (Amanda och Charlie)
  • Seriöst snack om vad man faktiskt ska värdesätta här i livet
 
Ja, barbacka på en pigg Mackomaaan i skogen på långa tyglar. Vi träffade Amanda och Charlie  och red alltså tillsammans med dom. 
 
Jag har idag fått höra att jag haft gott inflytande på en kompis och det gjorde mig glad. Jag vill aldrig påverka någon till någonting men när personen faktiskt själv uppskattar det blir jag gladis. PUSS PÅ DIG Vi måste acceptera situationen eller göra något åt den, inte klaga. ÅHH hatar klagande. 
 
Kvällen blir lugn. Ska hämta min lilla kusin lite senare och köra honom hem. Sen kommer jag nog somna och sova jättegott. Trött men glad för att jag har världens finaste kompisar och min finaste Enghöjs Macneal. Vad skulle jag gjort utan honom seriöst? Hade inte varit mig själv i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: