josefinolovisa

"Jag såg inte sur ut, såg bara inte glad ut"

Kategori: Lovisa

Haha böke är kul och idag har vi endast haft en lektion, ridning. Vår lärare är sjuk och vi är så duktiga som typ är klara med uppgiften så vi slutar nu. Jossan gick precis, hon skulle pussa på Sässy innan hon skulle hem. Jag ska också gå ut nu, fixa till Fuxemannen och promenera med Mackan. Fuxen gick imorse och han var fin men pigg. Han fick kraftfoder igår eftersom han gick sjukt bra och blev svettig och trött. Vet inte om jag inbillar mig men det känns som han kände av det idag, hmm...? Han är söt ändå! Mackan ska få chilla lite idag. Han hade kanske velat ha en hel vilodag men tror han uppskattar en promenadis mer. PIGG.se
 
Fail 1 just nu i klassrummet: "Du är inte den smartaste kniven i lådan"
 
Haha fail, det skulle ju vara "Du är inte den vassaste kniven i lådan"
 
Nu går det utför... Ni bloggläsare får en liveupdate hur konversationen ser ut exakt nu...
 
"Du är inte den mjukaste kudden på Hemtex"
"Du är inte den mest hållbara påsen på Netto"
"Du är inte den vassaste spiken i Lars låda"
"Du är inte det segaste tuggummit i Mårtens käft"
"Du är inte det skarpaste fotot i fotoalbumet"
 
Haha älska mina böketjaaaajor ♥
 
Nu måste jag gå tror jag, himla busiKt. Fast snart, min fot har somnat och det är det värsta jag vet, ahhhhhhhhhhhh. PUSSPUSS
hahahaha?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: