josefinolovisa

Så himla kul med frågor

Kategori: Lovisa

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Amandis
2. Personen du pratade I telefon med: Ska genast kolla, Mamma!
3. Du fick SMS av: Okänd människa haha
4. Du kramade: Fabian tror jag (ojojoj, vem är nu detta?)

IDAG
5. Kläder: Ridbyxor, några tröjor och fet jacka. KALLT PÅ BÖKE
6. Bättre än igår: Ridit på Mackan

IMORGON
7. Är det: Torsdag & alla hjärtans dag
8. Planer: Pussa på mitt hjärta och hoppträna 
9. Något tråkigt som händer imorgon: Hoppas jag inteeeeeee

FAVORIT
10. Nummer: 4 & 18
11. Färg: Rosa
12. Årstid: Höst
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Ganska bra

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Stängde av alarmet och tänkte kom och ge mig dropp eller något.
16. Vad åt du sist?: Drack vatten 
17. Vad irriterar du dig på?: YOLO
18. Tror du på distansförållanden?: Ja, fast jobbigt
19. Vem tänker du på just nu?: HemliKt
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Maybe baby
21. Vart reste du sist?: Hässleholm, haha. Fast nä, utomlands? Holland.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Powerwalk+Farmen
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa tror jag, fast mamma i sättet typ
24. Ler du ofta?: Jadååå
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Va? Kärlek i så fall
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen hoppas jag
28. Vilken färg har din tröja?: Om man inte har någon tröja? HAHA

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja, det har jag nog
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Jaa, kanske
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha vet inte, om det gör jävligt ont så ja?

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Det får jag nog svara ja på!
33. Vad gör dig glad?: Mackan
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej
35. Är lycka överskattat?: Absolut inte.
36. Kan musik göra dig glad?: Ja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”?: Ja
38. Har du någonsin sagt ”Jag älskar dig” och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Hmm
41. Är du kär?: Hmm

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Oj... Läskig fråga. Pass

43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej

44. Är du en mobbare?: Nej, det hoppas jag inteee

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Det kanske jag har, eller jag vet inte.  Brukar inte vara så arg

46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: ÄLSKA böööke
48. Favoritämne?: Ridning
49. Värsta ämne : Religion eller historia  
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: jA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: