josefinolovisa

Ska nog knarka alvedon och sova

Kategori: Lovisa

Min hals är dum mot mig och jag är trött. Imorgon ska jag och Josefin till Hässleholm på utbildning vid lunch typ. Detta innebär att jag måste ta på mig vanliga kläder och fixa mig lite mer än vanligt (dvs helt osminkad och håret i en knut på huvudet typ...) Spännande ska det i alla fall bli, två vilsna tjejooor på ett annat place än kära Böke.
 
Maria var här innan och det var mys, hon är så braaaa. Innan jag tar tag i mitt liv måste jag se Farmen som jag missade innan, inte rimligt alls. Ska se till att Josefin uppdaterar lite också. Jag är ju värsta duktig för tillfället, kan vara för att det är väldigt skönt att skriva av sig just nu. Nu ska jag dock inte skriva mer här.
 
Puss på er fina bloggläsare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: