josefinolovisa

Skärpning på oss

Kategori: Lovisa

Inte bloggat på typ tre dagar, fy skäms josefinolovisa...
 
Jag är trött och får vara det. Har jobbat på Böke hela dagen och fixat fem hästar. Alla har varit fina så det är puss på allihopa. Mackan är såhär fin när man är ute på promenad.
Det är lov och jag myser med bra sällskap varje dag. Har världens finaste vänner och får ha världens finaste ponny. Har inte så mycket mer att säga ikväll tror jag. Har precis kommit hem från en powerwalk och det var skönt. Med musik i öronen rensar man tankarna bäst. Nu ska jag duscha sen ska jag SÖV som det så fint heter på värmländska. FAST NEJ. Kom just på att jag missade farmen eftersom jag var och red ikväll på Naffentorp, måste titta först innan jag gör något annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: