josefinolovisa

wallawalla

Kategori: Josefin

Lovet blev ju inte direkt som planerat eftersom jag (som alltid på loven) blev sjuk. Kunde iallafall jobba klart mina timmar på MECA även om jag fick jobba torsdag och fredag också, jobbade sen på Böke på lördagen. Bra för mig som just nu nästan lever över mina tillgångar.

Har köpt flygbiljetter så jag ska åka till min älskling snaaaart, så glad!! Idag har jag varit och fixat ett nytt pass, fick reda på att jag var 173 centimeter, lagom. Idaaaaaag har jag även beställt ett par skor från nelly, kunde inte låta bli...

Nu ska jag på riktigt ta tag i mitt liv och göra något vettigt = skriva på mitt svenska arbete. Inga MVG = ingen utbildning = inget jobb = inga pengar = ledsen. Så nu ska jag skrivaaaaaaaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: