josefinolovisa

Årsresumé alá Animalé

Kategori:

Insåg att jag bloggat & gjort årssammanfattningar på mina samtliga bloggar de senaste 3-4 åren.. nu har jag ju ingen egen bloggis så det får bli här & jag VET att ni är taggade på den!!!

Tidigare bloggnamn för er som inte hänger med; "Jessicabloggar", "Jessicacaroline", "Jessiejump", "Jessieswe", "Swejumpers"... och ja de finns en till, men den nämner jag ej !!! (Spännande va?!)

 2012, here we go!!!

Januari


Hade framtidstankar & visioner om allt, kära hästen & det dära. (kul hur det blev till slut)...
Annars kan jag inte komma på så mycket mer om själva januari, det var säkert förjäkla kallt & jag hade väl börjat fasa för att börja övningsköra...
 
FeBRUARI (febuari töser)

Hade antaligen super roligt med super bra vänner på super böke. Livet leker & jag vill minnas att jag & LovICE hade några busrundor i ridhuset med våra fd. springare! mums!!!!
 
Mars
Kämpade med den fulsöta hästen som bråkade o sen var snäll ibland, tävlade med något bra resultat.. FYLLDE ARTON JÄKLA ÅR <3333 haha fjörtis varning. och ja, jag var på en super bra praktik hos min hopptränare Ragnar, hade de fett nice.
 
Nu fick jag akut huvudvärk & jag måste vara frisk när jag nu har framför mig för många jobbdagar, lör...sön..mån... o sen tors....fre....lör.....sön.... ej super kul!
Så jag bjuder på nåt jag aldrig annars skulle ha bjudit på, så får jag hoppas att jag få fortsätta min årsresumé en annan gång!
(det bästa som hänt mig någonsin hände ju i juli månad.. woop woop)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: