josefinolovisa

Hey now, this is my desire, consume me like a fire, 'cause I just want something beautiful

Kategori: Lovisa

BLOGGEMAN ♥
 
Saknat mig? Dum fråga, klart ni haaaaaaaaaaar....!
 
Detta känns som en finful torsdag i januari, precis som det är. Fast mest fin tror jag? Har ju tränat världens kungligaste ponny idag och han var pigg och fin. Massa ♥♥♥ till honom!
Från den stunden jag kom hem har jag skakat konstant. Alltså jag tror inte jag klarar denna istid vi utsätts för just nu, inte kul någonstans. Måste verkligen skriva min träningsjournal men först ville jag bara blogga lite och berätta för er att jag fortfarande är vid liv.
 
Vi skulle egentligen ut på bus imorgon men ingen i klassen var speciellt taggad så jag och Jossan bestämde oss, efter många om och men, för att ha myskväll i Sandis istället (haha internskämt). Lite tråkigt men det blir kul fast att vi kommer sakna vår Sjölleeee...
 
Nu ska jag faktiskt ta tag i mitt studande, icke kul men är det satsartermin så är det.
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: