josefinolovisa

inget tagg på presidenten av josania

Kategori: Josefin

Vid sjutiden ikväll ångrade jag lite mitt beslut att stanna hemma ikväll. Var jobbigt rastlös fast jag egentligen var både trött och mådde som ett pack. Sen la jag mig i soffan under en möjsfilt och fattade att jag gjort rätt beslut. Att bara vara hemma en kväll och titta på tv med mami och papi är sånt jag kommer sakna när jag blir stor, haha. Känner mig redan som en ny människa, tillskillnad från imorse då jag var mer död än levande.

Iallafaaaaall, nu är jag här vid min dator. Ska snart lägga mig och prata med bf tills jag somnar. Har en lugn helg för det behöver jag nog ändå. Ska bara städa imorgon och sedan åka till min älskade Sässli för att pyssla med henne, hon ska skötas som den prinsessa hon är.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: