josefinolovisa

Kommer nog bli sjuk inom närmaste tiden och det är inte rimligt någonstans

Kategori: Lovisa

Jag fryser som ett djur. Helt galet ,är iskall... Orkar inte bli sjuk men det kommer nog nuuuuuuuuuu
 
Har varit ute på bus med min finaste Amandiiiis igår. Vi sov  i Norrskog och när vi vaknade körde vi till våra finaste ponnysar och skrittade en lång runda i skogen. Hade varit SÅ mysigt om det var varmt men nu frös vi bort känslen i benen och fötterna så vi tyckte mest synd om oss själva. Min fina Macka är PIGG just nu men jag klagar aldrig på glädje, för glad är precis vad han är.  Fuxen fick vila, kunde inte röra mig så kall jag var och nu är det helt tillåtet att tycka synd om mig!!!!
 
Mamma ska nog med till stallis imorgon och det är braaa. Längesen nu, hon följer aldrig med längre efter jag fick körkort. Nu ska jag frysa vidare för jag har inte så mycket mer att berätta.
 
PUSSPUSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: