josefinolovisa

Kul fakta om halva josefinolovisa

Kategori: Lovisa

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Var är min mobil och inget sms var där på den. Ledsen CHEY

 Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?

Ska genast kolla! Nej, men pappi har ringt.

 Vilket humör är du på?

Hmm, trött men glad tror jag. Fina hästar idag och det gör mig bara glad.

 Vad har du på dig just nu?

Utförligt eller inte? Inte va? Ridbyxor och tröjaaaaaa

 Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Typ vatten. Får man svara dricka eller är det ett brott mot lagen?

 Hur mycket var din senaste lön på?

Oj, jobbade ju på böke någon dag, kanske 1200?

 Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

 Mat i skurup.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Idag eller under första gången i hela mitt liv?
Idag: Skulle gissa facebooook. Livet: Lunarstorm? haha nä jag vet inte

 Vad ska du göra ikväll?

 Duscha och sova skulle jag tro

 Vilken låt lyssnar du på idag?

Just nu är det Young Girls med Bruno Maaars

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

 Samma som nu kanske, eller måste tänka lite... Kanske var ute hehehehehe

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Idag? Knappast, här sitter jag i ridkläder och in need av en dusch. Inte rimligt egentligen...
 
Vem pratade du med senast? Vad sa ni?

Mamma, hon sa godnatt.

 När fotade något senast, och vad?

Måste ha varit idag, fotade Fuxen i gången för han var jättesöt och FIN idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: