josefinolovisa

Läget är stabilt

Kategori: Lovisa

Känns ändå bra när man typ somnar på golvet. Tröttchey.se men jag är glad ändå. Ska börja sova på nätterna istället, hade nog varit bra för mig hehe.
 
Har varit i stallet och tagit hand om mina två killar idag. Vaknade typ klockan ett och kom på att jag hade insläpp... Haha tur jag inte sov längre för då hade hestarna blivit ledsna på mig! Om någon missat så är Mackan bäst för mig och han är nog mannen i mitt liv. Finns ingen som är lika fin och bra som honom. 
Kung♥
 
Nu ska jag fortsätta chilla vidare. Ska nog ladda ner en filmis och försöka se på den. Kommer antagligen somna men vad gör det...? Känns läskigt att ha skrivit första inlägget 2013 på bloggen. Hoppas inte presidenten av Josania blir ledsen eller något för då får jag ju ta bort detta. 
 
PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: