josefinolovisa

"Stabila 12 grader i huset"

Kategori:

Idag chillar josefinolovisa i Sandåkra, Skurup, Skåne, Sweden, världen. Vi lever som äkta farmare och när vi anlände till vår destination var det hela 12 grader i huset. Jag själv (Lovisa) har nu lärt mig elda och tar min uppgift på största allvar. Känns väldigt bra att få uppleva landet, känner mig som en ny människa. Just nu är det cirka 16 grader här och vi lever i våra mjukisbyxor och långkalsonger. Livet är fint och vi klagar inte. Snart är det vårt favoritprogram, farmen! 
 
Vi önskar er alla en fin fredagskväll!
puss

Kommentarer

  • EN HEMLIG PERSON säger:

    tjena. ni vet inte vem jag är. men jag följer er. har gjort det snart i 2 år. ni vet inte vem jag är än. men jag beundrar er. ni är så jikla bra. blir lika upphetsad varje gång ni skriver. vill ha er i mörkret hos mig..

    2013-01-20 | 12:31:23

Kommentera inlägget här: