josefinolovisa

Trodde jag vänt mitt dygn ja?

Kategori: Lovisa

Haha kul att jag är jättepigg nu, ska upp om fyra timmar och det är ju inte så bra. Men ikväll, alltså idag fast om typ 19 timmar kommer jag i alla fall vara trött och det är bara bra. 
 
Börjar vårterminen med en ridlektion, mums. Fuxen ska få gå så jag hoppas han sköter sig. Lite busig för tillfället men vad gör det när man är snygg OCH söt? Eller....? Haha jag dör, är så himla rolig ibland. Kan lika bra dra Mackans planering också och det är att komma igång lite från sitt chillmode. Skulle skrittat idag men det gick inte så himla bra. Han hade damp när jag tog in honom från hagen, hoppade och bockade massor och när jag gjorde iordning honom var han också galen. Bestämde mig för att rida lite lätt istället och det var bara bra för han var jättepigg och bockade lite igen haha. MUMS på honom ♥
 
Hittade massa gamla bilder idag, nostalgi om något !
 
Aww min första terräng någonsin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: