josefinolovisa

Detta är ju de bästa jag vet, frågor mums

Kategori: Lovisa

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Patricia
2. Personen du pratade I telefon med: Öhm, ska kolla... Chröd
3. Du fick SMS av: Peahr
4. Du kramade: Peahr

IDAG
5. Kläder: Torgartröja och jeans. På kvällen- standard ridoutfit: Shorts och foppatofflor
6. Bättre än igår: haha

IMORGON
7. Är det: onsdag?
8. Planer: Jobba och leka
9. Något tråkigt som händer imorgon: Vore sorgligt så de hoppas jag inte:)

FAVORIT
10. Nummer: 4 & 18
11. Färg: Skimmel
12. Årstid: Höst
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Typ så speedad

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Öppnade ögonen
16. Vad åt du sist?: Hmm macka 
17. Vad irriterar du dig på?: När mamma slår på sina ben när hon kör bil och tycker en låt är bra. FRUKTANSVÄRT
18. Tror du på distansförållanden?: Jobbigt
19. Vem tänker du på just nu?: Amanda Nummelin 
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Haha nä
21. Vart reste du sist?: Turkarna
22. Vad gjorde du igår kväll?: Myskväll med Annie och Mahrre sen taxi inatt
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa utseendemässigt, mamme i sättet
24. Ler du ofta?: haha ja
25. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: Fattar inte
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja
27. I vems säng sov du i inatt?: Inte min egen
28. Vilken färg har din tröja?: Blå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja eller de har ju inte varit så att ögonen varit torra men mycket liksom
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja men de va längesen nu, typ när jag inte kunde somna när jag va sju år
31. Gråter du när du skadar dig?: Haha om de gör så pass ont att jag måste så ja

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Nej, glädje är för mesar. HATAR ATT SKRATTA
33. Vad gör dig glad?: Att tävla och när personer som jag gillar är glada och mår bra
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nä känner mig rätt glad faktiskt men behöver ju inte vara överglad liksom
35. Är lycka överskattat?: haha nej
36. Kan musik göra dig glad?: Ja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt ”Jag älskar dig”?: Ja
38. Har du någonsin sagt ”Jag älskar dig” och menat det?: Ja

HAT
39. Vem hatar du verkligen?: Jag hatar nog faktiskt ingen

40. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nä

41. Är du en mobbare?: Haha nä

42. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Brukar inte vara så arg 

43. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
44. Gillar du skolan?: Gjorde ja
45. Favoritämne?: Ridning
46. Värsta ämne : Hovvård eller historia 
47. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Den var (!!!!) ja :(

Kommentarer

  • Hemlikt säger:

    Klart jag tänkte på dig ju!!!

    2013-07-09 | 23:27:40

Kommentera inlägget här: