josefinolovisa

När du skriker ut mitt namn, jag kommer, jag tar mig över sjö och land

Kategori: Lovisa

Kan ju börja med att säga förlåt till världens bästa blogg som aldrig varit så bortglömd som nu tror jag...? Du äger fortfarande och ja, den är typ levande så därför måste man be om ursäkt till den eftersom den också har känslor punkt och slut.
 
Jag själv mår bra, lite sliten idag eftersom jag var taxi inatt till ett päron och klockan ringde tre, MUMS. Annie var också med och vi körde in om min allra finaste älskling på vägen hem och han gjorde inget annat än åt gräs. Han har haft sommarlov sen jag var i Turkiet och det är han värd! Jag somande i soffan när jag kom hem och vaknade tio. Ska snart till stall nummer ett och duscha hestN och sen till Bökis för att pussa på Macka och han ska få på sin sko som han tappat. Ska nog dessutom skritta en runda på honom för jag har typ abstinens, måste rida!!! (köra...)
 
Har inte hänt så mycket sen vi tog studenten, har jobbat lite och haft en händelserik midsommar som kunde slutat bättre... API-listan är uppdaterad och dessa pack delar förstaplatsen kom vi just fram till jag och Josefin. Tror jag skrivit på detta inlägg typ en timme nu så det är nog dags att sluta, har inget kul att berätta nu när det inte är tävlingar och sånt på helgerna... (haha alltså jag är bara så kul.)
 
#såhimlabra 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: