josefinolovisa

Varma landet

Kategori: Lovisa

För jag ska åka och hälsa på min finaste värmlänning och jag ska åka tåg typ sju timmar. Det gör ingenting för jag saknar Amanda och hon är så bra!!! Hoppas inte namnet ljuger, jag menar Värmland, där måste ju finnas värme? Skit samma egentligen för de ska bli fett :)
 
 
I helgen åker mamma till Turkiet igen men utan mig denna gången. Finns många plus med det, bo själv en vecka (FEEEST!!!! Skoja bara morr jag är ju världens snällaste gum) plus bil hela veckan (som jag visserligen alltid har men ändå hehe). Samtidigt är det lite sorligt att vara ensam men får träffa ÄÄÄNNIE massor för hon är också lite övergiven tydligen. Passar ju helt perfekt:)
 
Nä, om jag ska ta och föna mitt hår... Kan ta lite tid ibland med allt mitt BARR
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: