josefinolovisa

gal1

Kategori: Lovisa

Påsklov och det är mums. Inledde det med feeezt i Dalby såklart, var annars liksom? (denna gången är de jag som skriver höhö)
 
Jag ska egentligen göra min första terrängstart för denna säsongen nästa helg...? Då kan ju snön först skaffa sig ett liv eller mogna för de kommer ju knappast gå. Seriöst ledsen för Mackan är SÅ fin för tillfället, som alltid egentligen men han är nog extra taggad på fälttävlan nu. Jag ska i alla fall ut dit typ nu och rida lite på mina finingar :) Mamma vill också med och rida idag och de är ju alltid trevligt.
 
Sov typ 13 timmar inatt och de är alldeles lagom. Igår var jag trött på riktigt, somnade på mattan när jag kom hem och sov en timme, standard. Har inget mer vettigt att skriva, tänkte bara berätta att jag lever:)
 
Kul tycker vi i alla fall
 
 
 
Hoppade av bussen en morgon och så stod de såhär i busskuren. Blev glaaad. LOVISA HJÄRTA MACKAN♥
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: