josefinolovisa

mm hej

Kategori: Josefin

Känner mig extra duktig nu då jag för första gången på ett rätt bra tag suttit och gjort skolarbete hemma. Annat var det i tvåan när man satt och skrev arbeten längre än vad man egentligen borde samt panik-grät för att arbetena låg på hög haha, har nästan inga arbeten nuförtiden, inget att klaga över egentligen! Ska ha en fin stund med min matte c bok nu eller senare också för att fullända mitt bra pluggflow.

Händer inte så himla mycket just nu, är i skolan lite (med betoning på lite, har nästan aldrig lektioner längre känns det som), rider lite (också med betoning på lite, vill att Sessan ska bli frisk. NU!) Mest av allt saknar jag min pojkvän som om 12 dagar äntligen kommer tillbaka till Sverige, och ingen kommer vara gladare än jag den dagen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: