josefinolovisa

zzzzzzzz

Kategori: Josefin

Trött hela dagen varje dag. Har mest varit hemma på det senaste, väldigt skönt. Varit på gymmet tre dagar i rad med min starka mamma, sprungit 1 timme på löpbandet varje gång, bra jobbat ändå!

Med min Sessa är det trots allt bra, väldigt tråkigt att inte kunna rida nu. Speciellt när det börjar bli vår. Får väl trösta mig med att hon förhoppningsvis är frisk lagom till vi flyttar hem(!!) henne till nya stallet i Sandåkra.

Har all tid i världen till att plugga vilket jag också försöker göra, men skolarbetena ligger inte direkt på hög. Lägger därför lite extra tid på min älskade matte ccccccccc, får börja aktivera hjärnan där uppe om det ska stå ett VG i slutbetyget - och det ska det!!

Om 5 dagar är jag påväg till VÄRLDENS BÄSTAAAAA, väldigt glad för det!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: