josefinolovisa

Det var de roligaste jag varit med om på länge

Kategori: Lovisa

Det säger jag varje dag, minst fem gånger. Har man ett roligt liv då?
 
Jag har pluggat hovvård två timmar precis och druckit en redbull. Jag är speedad nu och nu ska jag skriva det sista på min essä och sen skicka in den. Nästa vecka ska jag och världens bästa Mamme till Mallorca och kbka. Mysigt och förhoppningsvis varmt. Igår gick Mackan LA på nästan 67 % och jag fick tillbaka massa arbeten med BRA betyg. Jag är taggad fast att jag har massa saker att göra. 
 
Kan också berätta för er att för typ två veckor sen när jag skulle handla energidricka på Willys i Staffanstorp fick jag inte köpa den för jag såg tydligen ut att vara 14 år. Tack eller något...? Tar det som en komplimang fast ändå inte, jag hoppas ändå jag ser något äldre ut än så. Mitt körkort låg i bilen och jag sa till Amanda att betala min så kunde jag ge henne pengar sen men då sa hon i kassan att så fick vi inte göra för då visste hon att jag skulle dricka den. Alltså lägg av, som vi skrattade. KUL.NU
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: