josefinolovisa

Haha livet är en fest

Kategori: Lovisa

 
Igår tappade jag min mobil i en vattenhink. Eller egentligen tappade jag den inte utan Mackan råkade stöta till en hylla där den låg och under höll vi på att fylla en vattenhink. Innan vi hann reagera låg den där ett par sekunder. Sen tog vi upp den och jag haffade Amandas nycklar, sprang in i hennes hus och slet ut hårfönen. Fönade den typ fem minuter till det stod att den var överhettad. Då fick den ligga i kylen. Under hela tiden fungerade den hur bra som helst. Sen skulle jag prova ljudet och sorgligt nog fungerade inte detta. Efter ganska exakt två timmar började de fungera igen, sjukt? Känner mig i alla fall som världens mobilräddare. 
 
Som vi skrattade när de hände, kunde liksom inte göra annat. Spänning i vardagen som man så fint säger och det är skönt att ha något annat att tänka på ibland. Haha jag är glad att den fungerar i alla fall och nu fick ni ju en liten berättelse såhär på morgonkvisten.
 
Sov inte hemma inatt så jag har hunnit med att vara på ICA och köpa frukost. Standard och det blev drickyoghurt men inte min älskade smak för den var slut. Trots denna tragiska upplevelse ska jag försöka ta mig igenom denna dagen och sen är det helg och det ska för en gångs skull bli CHILL. Saknar mamma lite för jag träffar nästan aldrig henne nuförtiden. Världens bästa lilla mammut ♥
 
Nä nu är det skärpning på mig, måste byta om och bege mig ut till stallet för att ha favoritämnet (stark ironi) hovvård. CHACHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: