josefinolovisa

Kände också för att skriva av mig lite

Kategori: Lovisa

Har nyss skrivit min slutanalys och känner mig rätt så bra faktiskt. Känns dock som vi fått lite bråttom med alla uppgifter nu men de är en månad kvar till studenten exakt och jag ska bara kbka. Idag red jag på min Macka och han var helt sjukt fin. Datorn är i mitt knä nu och den är galet varm.
 
Musten gick ur mig för typ tio minuter sen och jag ska nog hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, Fast jag ljög lite precis för man hoppar faktiskt aldrig in i duschen, inte jag i alla fall. Intressant fakta såhär en kväll i maj eller något.
 
Imorgon ska jag leka brandkvinna och släcka eld och sånt. F1 gal1. Kan alla tolka det eller ska jag översätta? (FETT GALET) Haha ibland är jag så himla rolig, kan skratta åt mig själv här i min ensamhet.
 
Säger bara palla waina över att detta inlägget blev så fruktansvärt dåligt. Känner mig dålig nu bara för de men nu ska jag vara tyst. Ska bara kolla om jag har någon kul bild jag kan bjuda er på, vänta typ två och en halv sekund eller något. Kanske tog längre tid än så men jag är så snäll så jag kopplar in min telefon för att langa fram (HAHA) bilder till er. Måste även tillägga att jag skrattar åt mig själv igen, awesome. 
 
Jag och Emelie hade brist på något att göra och det märks kanske
Men djuret och jag är inte mycket sämre
Sen så skrev djuret i min kalender så jag inte skulle glömma sån här viktigt info
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: