josefinolovisa

livet del 1

Kategori: Josefin

Blir lycklig av det här:
Min pojkvän. Han är allt, han är bra, mysig, rolig, snygg, snäll. Skulle inte klara mig utan honom. Finns inget som är så bra som oss två tillsammans. Jag är jättejättejättekär. Stor puss!
 
Blir glad av det här:
Att umgås med mina fina girls! I tre år har vi stöttat varandra genom vått och torrt, upplevt varandras alla sidor och varit så konstiga/roliga/knäppa/grymma/coola som bara vi kan vara.
 
Saknar det här:
Så mycket att jag snart inte vet var jag ska ta vägen. Min fina fina häst, hon borde vara ute och få leva sitt liv på hoppbanorna istället för att stå i en tråkig hage och bara slöa. I vilket fall som helst så försöker jag se positivt på det hela, om några veckor flyttar hon hem (!!!) och då kanske jag får börja rida lite också.
 
Är tacksam för det här:
Mina föräldrar som har köpt en jättefin ''gård'' ''husmedstall'', vad man än vill kalla det. Dom lägger ner tid, pengar och hjärta i att renovera, bygga och fixa för att hela familjen (Sessan inkluderad) ska få ett nytt ställe att kalla hem. Det är fint, mysig och perfekt i mina ögon!
 

Kommentarer

  • djur säger:

    Joseffe, jag hade ej klarat mig utan en ven som du. <3

    2013-05-15 | 21:45:33
  • Anonym säger:

    ska du flytta? var? :O

    Svar: Ja det ska jag! Mamma och pappa har köpt en liten gård utanför skurup, så där ska jag bo!
    josefinolovisa.blogg.se

    2013-05-20 | 15:15:51

Kommentera inlägget här: