josefinolovisa

Sänder en tanke åt min kompanjon...

Kategori:

...du äger.
 
Jag har gjort absolut ingenting i tre timmar. Rätt skönt ändå! Skulle ridit min finaste ponny men kom på att Amanda hade sovmorgon så rider antagligen med henne efter skolan som förövrigt slutar om typ en timme... En lektion idag och sen är de typ slut på riktigt. Inga riktiga lektioner kvar för mig sen, jag åker ju till Turkiet på fredag. Vet inte om jag berättat det innan men mamma bokade i alla fall om resan till Mallorca för där var inte riktigt lika fint väder som i Turkiet. Så jag åker alltså på fredag och blir borta i en vecka. Kommer sakna min finaste älskling men hoppas han får det bra utan mig en vecka. #liteångest #kontrollbehov haha
 
Bjuder er kära bloggläsare på en bild från skoldatorn. 
haha, kul
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: