josefinolovisa

Bästa jag vet

Kategori: Lovisa

Älskar henne, så fin idag 🌟 

Trimmade en liten stund på utebanan efter hovslagaren satt på hennes tappsko, ville inte sluta rida alltså... Tacksam för alla fina hästar jag fått ha senaste åren. Min mamme som fixar åt mig 💖 

Sprang fem km imorse och gick sju med mammis nu ikväll. Skön dag, kommer sova gott inatt! I helgen är det BÅÅÅSTAD med Josefin och Josephine. Så himla bra med så himla bra tjejer 😍 Ska bli bättre på att blogga också, men det är mycket man vill bli bättre på i livet så vi får se hur det blir med det. 

Nu blev det tisdag, klockan är 00.02. Lite sömn nu blir bra 😴 Ska till stallet imorgonkväll igen och rida, har nämligen en mamme som vill se Luna gå🙈 Fast nu ljuger jag ju för det är ju idag. Men det räknas inte förrän man sovit så det ska jag göra nu på dirren!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: