josefinolovisa

HEJ HEJ HALLÅÅÅÅÅ

Kategori: Lovisa

Legenden är tillbaka och ja, självförtroendet är kvar. Kanske blir det en sommar edition här på denna älskvärda blogg med miljoner läsare...? 

Min soulmate och kompanjon (Josefin såklart) är nämligen på skånsk mark hela sommaren och det är det bästa som hänt mig på länge. Det blir vår sommar och vi kommer äga ut alla, kungligare än förr om det ens går? Snart två år sen vi gick ut bökis och det är fortfarande sorgligt när man tänker på det. Tiden jag hade där kommer vara den bästa tiden jag upplevt i mitt liv när jag dör. Jag ska ju förresten aldrig dö så ja, jag har haft the time of my life. (Internationell touch på det) 
Så ful jag var hahaahaahaaha och full hahhahahahahaha. Synd jag är lika ful fortfarande hahhahahah. Inte full nu i alla fall hahhahahaha. Verkar det så? HAHAHHAHAHAHAH fel.

Hur som helst så lever jag fortfarande, hahahahah sa ju precis att jag aldrig skulle dö så annars hade jag ju ljugit för er. Dessutom svårt att blogga om man inte är levande. Jag har kvar både Luna och Macke och just nu är dom på bete och blir tjocka. Det gör inget, mer att älska. Har också skaffat mig pojkvän och ordnat upp livet typ. Senast ni hörde om mitt kärleksliv var det ju kanske inte helt optimalt men man blir äldre och visare. Jag börjar ju bli riktigt gammal så snart är jag riktigt vis. 

Det var allt för mig denna gången, lovar er massa kul i sommar. Kan inte bli annat med två kompanjoner i samma landskap. Nu ska jag ta tag i mitt liv denna lördagkväll. 

Varannan vatten, glöm ej!!!!
Skoja bara, botten upp!

Men skriv inte på sociala medier imorgon om era bakfyllor för det är ingen som tycker synd om er eller tycker att ni är coola 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: