josefinolovisa

Livet ☀️

Kategori: Lovisa

Semester och det är ärkeskönt. Red ut med min kompanjon idag, såå mys! Det gjorde jag visserligen igår också men då bloggade jag inte. Himla tur ni fick reda på det! 

Typ kär i Luna, hon börjar bli farligt fin och snygg. Hade hon varit människa hade hon varit i den åldern nu när man går från söt till snygg. Ja vissa blir fula och ändrar aldrig sig men dom som blir  snygga brukar förbli det. Har jag inte rätt? Dum fråga? Ja det var det? JAG HAR ALLTID RÄTT. 
Finaste jag vet❤️ 

Snart ska jag ut och rasta min mamme! Gick 8 km imorse men måste springa lite också. Älskar känslan efter, typ hög på den känslan. Kan man vara det? Tror det. 

Måste vänta en stund bara för annars får jag håll. Störigt. Typ lika störigt som när man börjat "missa" bilder på instagram. Ändå gulligt. Men håll är inte gulligt, bara störigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: