josefinolovisa

Satt till jorden för att njuta, har försökt men kan inte sluta

Kategori: Lovisa

Ligger på golvet och pustar ut efter min dagliga springtur hem från jobb. Gick ganska bra idag, hade maskinen i lurarna och sprang mina 5,5 km på 24 minuter. Helt ok. 

Imorgon är det fredag och fest. Jag älskar fredagar. Igår var jag i skogen och gick med min kusin på kvällen och hälsade även på hästarna. Som dom myser nu alltså! Ikväll ska jag träffa min loverboy och mysa med honom. Inte träffats på två kvällar nu! Måste nästan vara rekord i hur länge vi har klarat oss utan varandra... 

Haft så kul på jobb denna veckan, skrattat så jag gråtit minst en gång varje dag. Fast när jag tänker efter är det inget ovanligt när det gäller mig... Nu ska jag duscha. Inte lukta usch, stå högt i kurs för det är GLASSIGT.  

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Äntligen bloggar ni igen!! :-)

    2015-06-12 | 18:40:56

Kommentera inlägget här: